Aktuálne zľavy a akcie
- Úvod
- >>
- Lov more
- >>
- SYSTÉMY na more
- >>
- Morský nadväzec Zebco mackerel priemer 0,70mm # 1/0
Morský nadväzec Zebco mackerel priemer 0,70mm # 1/0
Morský nadväzec Zebco mackerel priemer 0,70mm # 1/0
Systém – naviazaný nadväzec so štyrmi nástrahami z peria a reflexného materiálu, určený na lov makriel z člna pilkrovaním. Farba – červeno–žlto-čierna.
Morský nadväzec Zebco priemer 0,70mm mackerel # 1/0
Morský nadväzec, ktorý sa v posledných rokoch osvedčil ako super učinný. Ideálny pre lov tresiek, makrel a rôznych iných morských rýb. Nadväzec so štyrmi háčikmi a naviazanou muškou pre lov tresiek, makrel a rôznych iných morských rýb. Nadväzec je ukončený obratlíkom na jednej strane a na druhej karabínkou s obratlíkom pre upevnenie záťaže. Priemer vlasca 0,70mm a veľkosť háčika # 1/0.
Dôvody ku kúpe morský nadväzec Zebco mackerel priemer 0,70mm # 1/0:
- Lov morských rýb
- Osvedčený a extrémne učinný
- Veľkosť háčika # 1/0
- Priemer vlasca 0,70mm
ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860
História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe.
názov | objednávacie č. |
Macrel Rig | 44 3503001 |